Κυριακή 5 Οκτωβρίου 2014

Τι δίνει αξία στην υπηρεσία;



Έχετε αναρωτηθεί ποτέ τι έχει μεγαλύτερη σημασία σε κάποιον που αγοράζει μια υπηρεσία;
Όποια υπηρεσία και νά 'ναι αυτή.

Είμαι σίγουρος ότι οι περισσότεροι από εσάς θα απαντήσετε η ποιότητα
Θα διαφωνήσω μαζί σας
Η ποιότητα φυσικά και είναι το απαιτούμενο ΔΕΝ είναι όμως το διαπραγματεύσιμο.

Ας δώσω ένα παράδειγμα για να γίνω κατανοητός.
Ας υποθέσουμε ότι έχετε διαρροή νερού και έχει πλημυρίσει το σπίτι σας.
Τι είναι αυτό που θα κάνετε , αν δεν μπορείτε, δεν γνωρίζετε πως θα επιδιορθώσετε την βλάβη;
Φυσικά και θα καλέσετε έναν υδραυλικό.
Τι θα τον ρωτήσετε , «έχω πρόβλημα στα υδραυλικά του σπιτιού μου, έχει πλημυρίσει το σπίτι μου ΞΕΡΕΙΣ να το φτιάξεις»;
Είμαι σίγουρος ότι δεν θα διατυπώσετε έτσι την ερώτησή σας.

Μήπως η ερώτησή σας διαμορφωθεί «έχω πρόβλημα στα υδραυλικά του σπιτιού μου, έχει πλημυρίσει το σπίτι μου ΠΟΤΕ μπορείς να έρθεις να το φτιάξεις»;
Σίγουρα κάπως έτσι θα κάνετε την ερώτησή σας.
Και θα την κάνετε έτσι γιατί, θεωρείτε ως ΔΕΔΟΜΕΝΟ ότι ο υδραυλικός σας γνωρίζει το πώς θα επιδιορθώσει την βλάβη.
Εκείνο όμως για το οποίο ζητάτε την ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΗ του δεν είναι για το πώς αλλά για το ΠΟΤΕ.

Ποιο είναι το συμπέρασμά που βγάλαμε από το παράδειγμά μας;

Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό στην υπηρεσία είναι η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ολοκλήρωσης, δηλαδή ο χρόνος παράδοσης της.
Αν ΔΕΝ υπάρχει ταχύτητα, αν ο χρόνος παράδοσης ΔΕΝ είναι ο σωστός, η υπηρεσία ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ μερικώς η ολικώς.

Στην ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ τέσσερα  είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της υπηρεσίας , του παραγόμενου προϊόντος της.
Η ΓΝΩΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ, η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ και η ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΣΕ ΑΥΘΟΝΙΑ.

Με αυτά τα χαρακτηριστικά έχουμε δημιουργήσει ικανοποιημένους πελάτες.
Αν η επιχείρησή σας, δραστηριοποιείται στο χώρο της υπηρεσίας ΜΗΝ παραβλέψετε ΠΟΤΕ την αξία της ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.

Εφαρμόστε το.
Και πιστέψτε με οι πελάτες σας και εσείς θα βγείτε διπλά κερδισμένοι.

Καλή επιτυχία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου