Είστε καθημερινά αφοσιωμένοι στα προβλήματα και τις καταστάσεις
που αντιμετωπίζετε στην επιχείρησή σας. Ως ιδιοκτήτης αναγκάζεστε να
σβήνετε τις “φωτιές” που εμφανίζονται. Επιτελείτε όλες τις απαραίτητες
λειτουργίες για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας.
Οι αρμοδιότητες που διεκπεραιώνετε είναι πολύ βασικές για να λειτουργεί εύρυθμα η επιχείρησή σας. Μόνο που, αν δεν επικοινωνείτε συχνά με τους πελάτες σας, όχι μόνο με το υφιστάμενο πελατολόγιο αλλά και με νέους πελάτες, παραλείπετε ένα καθοριστικό βήμα για την αύξηση των πωλήσεων σας και την βελτίωση της επιχείρησής σας.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αυξήσετε την επικοινωνία σας με το πελατολόγιο σας. Από τα τηλέφωνα, τα email, τα social media, τις διαφημίσεις μέχρι και πιο εξειδικευμένους τρόπους όπως blogs, article marketing κτλ. Υπάρχουν πραγματικά πολλές μέθοδοι επικοινωνίας που θα σας φέρουν σε θέση να έχετε μια πιο συχνή και σταθερή επικοινωνία με τους πελάτες σας.
Οι επιχειρήσεις σε περιόδους κρίσης έχουν την τάση να εσωστρέφονται, μειώνοντας τα χρήματα που ξοδεύουν σε προωθητικές ενέργειες. Αυτό οδηγεί απλά και με μαθηματική ακρίβεια σε περαιτέρω συρρίκνωση τους. Νομίζουν ότι κόβοντας το πιο “εύκολο” έξοδο που θεωρούν ότι είναι η διαφήμιση και οι προωθητικές ενέργειες, θα διασώσουν την κατάσταση.
Μόνο που δεν λειτουργεί έτσι.
Ελαχιστοποιώντας τις προωθητικές ενέργειες, σταματούν την επικοινωνία και κατ' επέκταση οδηγούν την επιχείρησή τους στην “απομόνωση”, αφήνοντας παράλληλα άλλες επιχειρήσεις να συγκεντρώνουν τους πελάτες που υπάρχουν και να κερδίζουν ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.
Παρατηρήστε το είτε στον εαυτό σας είτε στον κόσμο γύρω σας. Όσο αυξάνουν τα προβλήματα και οι σκοτούρες τόσο περισσότερο εξατομικεύεται το άτομο και θέλει να μη συμμετέχει ενεργά στην ζωή. Αντιθέτως, όσο περισσότερο ευτυχισμένος είναι κάποιος τόσο περισσότερο εξωστρέφεται και επικοινωνεί με τους συνανθρώπους του.
Η συχνή επικοινωνία προς τους πελάτες μιας επιχείρησης είναι πολύ σημαντική και κατέχει ένα πολύ καθοριστικό ρόλο ως προς την αύξηση του εισοδήματος της. Συγκεκριμένα, σκεφθείτε ότι όσο περισσότερο επικοινωνείτε σαν εταιρεία προς τα “έξω” δηλαδή σε πελάτες σας, σε μη ενεργούς πελάτες σας, σε παλιούς συνεργάτες σας κτλ, τόσο περισσότερο συμβάλλετε στον να αυξηθεί το εισόδημα της επιχείρησής σας καθώς έτσι τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να σας έρθουν νέοι πελάτες, καινούργιες δουλειές κτλ.
Θα πρέπει να φροντίσετε ο κάθε εργαζόμενος στην επιχείρησή σας να διατηρεί ένα υψηλό επίπεδο επικοινωνίας με τους πελάτες σας. Φροντίστε να γνωρίζει πώς να χρησιμοποιεί κάθε διαθέσιμο μέσο για να έχει μια σταθερή επικοινωνία μαζί τους.
Συν τοις άλλοις, όσο περισσότερο επικοινωνείτε, τόσο πιο πολύ εντυπώνεται στο νου του κόσμου η επιχείρησή σας και όταν θα χρειαστεί να αγοράσουν ένα προϊόν ή υπηρεσία, ποιά επιχείρησή θα τους έρθει πρώτα;
Δοκιμάστε το και δεν θα χάσετε.
Συνεργάτης της Τεχνολογιστικής Μ. ΕΠΕ :
Business Coaching Lab
http://www.businesscoachinglab.gr
Σέργιος Μαζαράκης
Οι αρμοδιότητες που διεκπεραιώνετε είναι πολύ βασικές για να λειτουργεί εύρυθμα η επιχείρησή σας. Μόνο που, αν δεν επικοινωνείτε συχνά με τους πελάτες σας, όχι μόνο με το υφιστάμενο πελατολόγιο αλλά και με νέους πελάτες, παραλείπετε ένα καθοριστικό βήμα για την αύξηση των πωλήσεων σας και την βελτίωση της επιχείρησής σας.
Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αυξήσετε την επικοινωνία σας με το πελατολόγιο σας. Από τα τηλέφωνα, τα email, τα social media, τις διαφημίσεις μέχρι και πιο εξειδικευμένους τρόπους όπως blogs, article marketing κτλ. Υπάρχουν πραγματικά πολλές μέθοδοι επικοινωνίας που θα σας φέρουν σε θέση να έχετε μια πιο συχνή και σταθερή επικοινωνία με τους πελάτες σας.
Οι επιχειρήσεις σε περιόδους κρίσης έχουν την τάση να εσωστρέφονται, μειώνοντας τα χρήματα που ξοδεύουν σε προωθητικές ενέργειες. Αυτό οδηγεί απλά και με μαθηματική ακρίβεια σε περαιτέρω συρρίκνωση τους. Νομίζουν ότι κόβοντας το πιο “εύκολο” έξοδο που θεωρούν ότι είναι η διαφήμιση και οι προωθητικές ενέργειες, θα διασώσουν την κατάσταση.
Μόνο που δεν λειτουργεί έτσι.
Ελαχιστοποιώντας τις προωθητικές ενέργειες, σταματούν την επικοινωνία και κατ' επέκταση οδηγούν την επιχείρησή τους στην “απομόνωση”, αφήνοντας παράλληλα άλλες επιχειρήσεις να συγκεντρώνουν τους πελάτες που υπάρχουν και να κερδίζουν ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά.
Παρατηρήστε το είτε στον εαυτό σας είτε στον κόσμο γύρω σας. Όσο αυξάνουν τα προβλήματα και οι σκοτούρες τόσο περισσότερο εξατομικεύεται το άτομο και θέλει να μη συμμετέχει ενεργά στην ζωή. Αντιθέτως, όσο περισσότερο ευτυχισμένος είναι κάποιος τόσο περισσότερο εξωστρέφεται και επικοινωνεί με τους συνανθρώπους του.
Η συχνή επικοινωνία προς τους πελάτες μιας επιχείρησης είναι πολύ σημαντική και κατέχει ένα πολύ καθοριστικό ρόλο ως προς την αύξηση του εισοδήματος της. Συγκεκριμένα, σκεφθείτε ότι όσο περισσότερο επικοινωνείτε σαν εταιρεία προς τα “έξω” δηλαδή σε πελάτες σας, σε μη ενεργούς πελάτες σας, σε παλιούς συνεργάτες σας κτλ, τόσο περισσότερο συμβάλλετε στον να αυξηθεί το εισόδημα της επιχείρησής σας καθώς έτσι τόσο περισσότερες πιθανότητες έχετε να σας έρθουν νέοι πελάτες, καινούργιες δουλειές κτλ.
Θα πρέπει να φροντίσετε ο κάθε εργαζόμενος στην επιχείρησή σας να διατηρεί ένα υψηλό επίπεδο επικοινωνίας με τους πελάτες σας. Φροντίστε να γνωρίζει πώς να χρησιμοποιεί κάθε διαθέσιμο μέσο για να έχει μια σταθερή επικοινωνία μαζί τους.
Συν τοις άλλοις, όσο περισσότερο επικοινωνείτε, τόσο πιο πολύ εντυπώνεται στο νου του κόσμου η επιχείρησή σας και όταν θα χρειαστεί να αγοράσουν ένα προϊόν ή υπηρεσία, ποιά επιχείρησή θα τους έρθει πρώτα;
Δοκιμάστε το και δεν θα χάσετε.
Συνεργάτης της Τεχνολογιστικής Μ. ΕΠΕ :
Business Coaching Lab
http://www.businesscoachinglab.gr
Σέργιος Μαζαράκης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου